תכנון יום גיבוש לעובדים

אצל רובנו, מקום העבודה הוא גם הבית השני שלנו, הרי את רוב שעות היום אנו מעבירים במשרד או בחברת עמיתנו. מקומות עבודה רבים החלו לקיים ימי גיבוש, ערבי חברה וטיולים על מנת לספק לעובדים הנאה ולגרום להם להרגיש כחלק מקבוצה הפועלת למען מטרה אחת וכמובן, להודות להם על פועלם והשקעתם בארגון.
פעילות כזו או אחרת, נותנת לעובדי הארגון הרגשה טובה, ביום מלא הנאה ומגבירה את תחושת הלויאליות של העובדים וגורמת להם להרגיש כחלק מקבוצה אחת ומגובשת התורמת לעשייה פורה ומשותפת.

כיום, ישנו היצע רחב במיוחד של פעילויות לקבוצות, לחברות ולארגונים, היכולות להתאים לכל סוגי האוכלוסייה, בכל מקום ברחבי הארץ.
על מנת לארגן את יום הגיבוש, בצורה הכי טובה שאפשר, ניתן להתייחס למספר דברים שיתרמו לסדר היום:
תכנון הלוז – שעת היציאה, הגעה לפעילות, ארוחות, הרמת כוסית וכדומה. יש לתכנן את היום בצורה נכונה על מנת שלא לפגוע בסדר היום ובקיום הפעילויות השונות.
הסעות – האם יש צורך באוטובוס? או הגעה ברכבים פרטיים? במידה ותבחרו באוטובוסים, יש לסדר זאת מראש ובהתאם ללוז היומי.
תקציב יום הגיבוש – ניתן לקיים יום גיבוש בתקציב גדול ולשלב מגוון פעילויות וארוחות, אך ניתן לצאת ליום גיבוש גם עם תקציב נמוך ולהתאים את הפעילויות לפיו.
קבוצת המשתתפים – בכל רחבי הארץ, ישנן כמויות רבות של פעילויות שונות ומגוונות, המתאימות לכל קבוצת אנשים עפ"י העדפתם, מטיולי אופניים וג'יפים, דרך סיורי סגווי וסיורים קולינריים ועד סדנאות יוגה וצחוק. כל יום גיבוש ניתן להתאים לאופי הארגון ולמטרתו.
ארוחות – מגוון רחב של פעילויות מציעות גם שילוב של ארוחת בוקר/צהריים/ערב בשטח או במקום הפעילות. בנוסף, יש לשים לב האם ישנם משתתפים שומרי כשרות ולהתאים את התפריט כך שכולם יוכלו ליהנות.

חברת מפיקה, תקשר אתכם אל הפעילות בה אתם מעוניינים ותסייע לכם בהפקת יום הגיבוש עליו אתם חולמים. אנו נמצאים בקשר עם מגוון רחב של אטרקציות, סדנאות, מרצים, אמני בידור, מקומות לאירועים ועוד אותם נוכל להתאים, ביחד אתכם, עפ"י אופי הארגון, מטרת יום הגיבוש, סוג הפעילות והמיקום בארץ.
מפיקה תלווה אתכם בכל השלבים בדרך ליום גיבוש מהנה, כייפי ובלתי נשכח, אליו תגיעו ללא דאגות, כשהכל כבר מוכן. לכם נשאר רק ליהנות.