שלומי לחנה, מנכ"ל האקדמיה לפרקטיקה שיווקית, מרצה בבית הספר למינהל עסקים, מייעץ עסקי ושיווקי, מומחה בתחום השיווק, המכירות והשירות, כיהן כמנכ"ל ומייסד YOU וכן ניהל את שיווק מועדוני הלקוחות בחברת ויזה, חבר בלשכת היועצים העסקיים והניהוליים בישראל ובוועדות ליחסים בינלאומיים, הדרכה ועסקים בלשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל.
עולמות התוכן בהרצאות השיווקית של שלומי לחנה כוללות נושאים מרתקים ומועברות בצורה חוויתית דרך תמונות, סרטונים ועשרות דוגמאות מפירמות בארץ ובעולם:
הרצאה "פנטזיות בעולם הפרסום"
עולם הפרסום הוא אחד מהמיישמים הגדולים שקיימים למודלים שונים שנלקחים מתחום הפסיכולוגיה והתנהגות הצרכנים. בהרצאה זו נכיר את המודלים העיקריים בהם עושים הפרסומאים שימוש ונלמד על סוגי הפרסומים.
הרצאה "אז מי המותג הנחשק בעיר?"
הרצאה מרתקת השופכת אור על המותגים הנחשקים בארץ ובעולם ועל השפעתם הפסיכולוגית של מותגים על לקוחות בבואם לבצע בחירה. הנושאים העיקריים בהרצאה מדברים על השפעת המותג על זהות המשתמש, האנשת מותג, הערצת מותגים ועוד.
הרצאה "מי הזיז את הקוטג' שלי?"
הרצאה חווייתית על מגוון כלים הלקוחים מעולם הפסיכולוגיה הגורמים לנו להאריך את השהות ולבזבז יותר. בהרצאה זו נלמד מהם הסודות הקטנים והגדולים העומדים מאחורי הצלחתם של המשווקים לקנות יותר.
הרצאה "דוד מול גוליית"
הרצאה שדנה בהתמודדות העסקים הקטנים אל מול העסקים הגדולים, אי השוויון בכלים איתם משתמשים מול רשתות הענק ומה ניתן לעשות? הרצאה העוסקת בהגדרת המוצר, תחום העיסוק, שביעות רצון הלקוח, גומרי ההשפעה ועוד.
הרצאה "רק היום עוף בשקל…"
הרצאה העוסקת בהשפעה הפסיכולוגית שיש למחיר המוצר, תפיסת המחיר, טווח ההוגנות, מחאת הקוטג', אפקטים בזירת המחיר, השפעת תמריצים ומבצעים על בחירת הלקוח ועוד.
הרצאה "התלונה כמנוף שיווקי"
הרצאה בנושא תלונות הלקוח וחשיבות ניתוב הלקוחות המאוכזבים לסביבה בה המותג מנהל בצורה הטובה ביותר את מערכת היחסים עם הלקוח. בהרצאה נתמקד במספר נושאים: מה מביא לקוח להתלונן?, מדוע לקוחות מתאכזבים?, כיצד לפעול על מנת למזער תלונות ועוד.
הרצאה "אני רואה לך בעיניים…"
הרצאה בתקשורת בלתי מילולית ושפת גוף, הרצאה חווייתית בה נבחן את המרכיבים המשפיעים בתקשורת הבלתי מילולית, כיצד מעבירים שליטה, הקשבה, סמכות ועוד. נלמד על חשיבות הרושם הראשוני, שימוש בתנועות ידיים ועוד ונרכוש מיומנות בפענוח מסרים מהסביבה.
הזמנו את שלומי להרצות בפני כ-60 עובדים במהלך יום עיון.
שלומי מרצה בצורה מקצועית, עם גישה חיובית, מכוון ותורם לכל אחד ואחד בקהל.
הרצאה מלמדת ועניינית, מומלץ מאוד.